SVK Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 skal ha bilen på lakering til neste uke men jeg må ha nye fangere foran og bak + den lille leppa foran. så hvis det er noen i Oslo området som har noe sånt liggende så hadde det vært supert... finner ingen som er pene på høggern, å de koster jo 1200 per stykk nye... Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Hei! Jeg har fanger foran og leppa foran Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Hei! Jeg har fanger foran/bak og leppe foran. Alt har vært lakkert, men omtrent all lakken er fjernet fordi lakker'n ikke klarte å blande riktig, så lakken flasset av(det er lakk på leppa, men den kan pusses ned og overlakkes). Dermed er de også pusset ned, fint utgangspunkt hvis du skal ha lakkerte fangere på bilen, noe som er veldig pent på 240! Send meg pm hvis du er interessert! Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Jeg slenger meg på her; siden dette ikke ødlegger for kjøpemuligheten din så slenger jeg inn dette her så jeg slipper å åpne en egen post. Noen som har den lista/leppa som er under bakfangeren på 240? Må ikke være kappet ut spor til hengerfeste i den!!!! Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 takk for det, men jeg kommer meg ikke ned til tønsberg.. har ikke lappen enda skjønner du... er ikke noen som bor i oslo a?? har en kamerat som kan kjøre meg men han gidder ikke å kjøre så veldig langt... Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 hehe, den lista/leppa har jeg faktis ligende... men det blir vel kansje litt for langt unna?? hvis ikke så er det bare å komme.... Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Har du den liggende altså? Er det den bak fangeren under og uten hakk til hengerfeste? Mye skal du ha for den? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 den har ikke hul til henger feste.. skal ikke ha mange kronene for den... men hvis du ikke bor i oslo så er det vel nesten enklere å finne en på høggern... Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Jeg bor på Kongsberg ikke så allt for langt unna. MYe skulle du evt hatt? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 vi kan bytte, jeg får front leppe og du får den bak av meg?? o.k ma bare skjekke den først, for å være sikker på at det ikke er noe hull til henger feste.. Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Sendte deg PM ang fangere... Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg