Movikon Skrevet Mai 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2011 Bildene over er av reservehjul mekansmen til en Ford Transit Connect 2006 modell. Som dere ser mangler reservehjulet. Spørsmålet er derfor: Hvordan feste reservehjulet og få mekanismen til å virke? Hvordan virker/betjener man mekanismen? Forklaring mottas med takk. Instruksjonsboka til bilen er ikke tilgjengelig. Tror for øvrig man kan anta at det meste i mekanismen er rustet og sitter ganske godt fast, men jeg er villig til å prøve å løsne den. Håper på mange svar. mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Du drar den holderen gjennom hullet i midten av felgen og stikker så tappen opp i ene bolthullet på felgen. Så skrur du hjulet opp via hullet under bakdørene. Husker ikke helt hvordan det ser ut Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Takk for svar! Er ikke sikker på om jeg skjønte alt, men tenker jeg skjønner mer når jeg får bilen på gården og får sett den sammen med forklaringen din. mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 He he. Litt ugreit å forklare uten å ha det foran seg. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg