Sigillum Skrevet Mai 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2011 Savnet etter en ny cooper meldte seg raskt etter jeg solgte min 2004 mod i fjor. Har derfor akkurat handlet meg en 2002 racing green Cooper! Gleder meg til å bruke masse penger på den:) Det som er gjort: Nye Halo lykter med Xenon sorte blinkere Sort grill 18" TSW Med toyo dekk Iløpet av juni mnd skal bilen inn til helfoliering samt soting av ruter. Folien som blir brukt er fra 3M Og er sort matt. Håper og tror dette blir rått :) Bilder kommer fortløpende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet Juni 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Tøff MINI det der! Tror det kan ta seg bra ut med svar matt.. Kommer du til og beholde det som er krom, eller legger du foile over alt? Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigillum Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Takk for det :) Har gått noen runder med meg selv men vil beholde chromen, tror det blir veldig hardt uten. Hadde jeg hatt en Cooper s ville jeg nok tatt alt !! Skal også foliere detaljene inne i bilen, hele dashen og rundt klokkene, pluss dørpanelene :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg