Olaven Skrevet Mai 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 Hei Er nettopp blitt eier av en Touran, 170 hk, dsg. Kunne ikke vært mer fornøyd! Det er en ting jeg lurer på angående radioen: under armlenet, i midtkonsollen fant jeg en USB plugg, hos møller bil klarte de ikke fortelle meg hva den kan brukes til. Prøvde å koble til iphonen min med USB kabel, men eneste som skjer er at det går på lading og av lading hvert sekund eller så, lader lader ikke lader lader ikke. Burde dette være slik eller er det noe feil? Hva kan man bruke denne USB kontakten til? Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L3rr1 Skrevet Mai 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 Plugg inn en minnebrikke full av musikk så skjer det saker;) Noen klarer ikke å håndtere mapper, så unngå det. har du dvd skjerm funker det også med filmer.. iphonen virker ikke sånn uten programvare, den trenger en spesialledning, eller jack 3,5mm. Siter Photoshop album: http://s282.photobucket.com/albums/kk262/L3rr1/Photoshop/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg