Jamsoft Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Hei, dukket opp et lite (eller kanskje stort) problem med bilen min igår. Har en VW Passat 98 modell. 1.8turbo. La først merke til at turtallet var veldig ustabilt når jeg starte opp bilen igår, når den gikk på tomgang. Så begynte jeg å kjøre etterhvert, og merket med en gang at bilen "hostet" veldig når jeg begynte å gi gass, og spesielt når jeg trykket inn gasspedallen skikkelig. Altså: Ustabilt turtall på tomgang (risting i motoren) og "hosting" og lite motorkraft når jeg begynner å kjøre. Spesielt når gasspedallen trøs inn skikkelig "hoster" bilen skikkelig. Virker nesten som den blir kvelt. Setter pris på alle svar. takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Lmm og n75 ventil kan vel sjekkes, trur det ligger 10-15 tråder om akkurat det samme problemet her.. Lønner seg å søke litt igjennom forumet. Alex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg