B1dik2 Skrevet Mai 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 Hei. Vurderer å kjøpe meg en toyota corolla nå, siden jeg skal begynne å studere igjen, og BMW'n blir for dyr å drifte for en fattig student. Har en 2000 mod. Sport hatchback i tankene. Det jeg lurer på er hvor kan jeg kjøpe diverse stasj til disse bilene til en grei penge? Noen som forhandler varer fra Japan her for eksempel? Mvh Bendik Øvsteng Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Mai 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 nengun.com er en japansk side du kan sjekke ut . http://trc-tuning.de/ bsbildeler.no streetdesign.no astina.dk toyotaextreme.dk og min favoritt: ebay.com , co.uk , de , osv :) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg