marbrae Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Jeg har vann på gulvet bak på høyre side i min Passat 2004 stv. Er det noen som kan si meg hvor dette kommer inn? En kjenning mener at det kan være en plastfilm inni døra, som skal lede vann som kommer inn ved vinduet, ut av døra, som kan være ødelagt, og at dette er problemet. Noen som kjenner til dette? På forhånd,takk for hjelpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idadb Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Jeg har hatt akkurat det samme. Jeg tok bort proppene under batteriet, og den morkna pakningen under branketten til kupefilteret og tettet igjen med tech 7. Problemet er løst :) Siter - 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D - 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI x 00 mod. Mercedes E200 Elegance x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Har akkurat samme probleme på høyre side :) men hvorfor er det ikke vått fremme på høyre side vis det skulle kommet fra motorrom? Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemans Skrevet Mai 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2011 Fordi gulvteppe forran ikke ligger i kontakt med gulvet/dempematten som trekker fukten til seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbrae Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Takker så meget for hurtige tips. skal sjekke dette ut, og kommer med tilbakemeldinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Kupefilterbraketten som var mitt problem iallefall :) Siter 2004 VW Passat Highline, 1,9TDi, 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg