boost- Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 AUDI 90urquattro selger min audi type 85 .. pris kom med bud.. er ein orginal 90q. med urq motor girkasse,drivverk,mellomaksling, intercooler,oljekjøler, dump. 2,5" simons fra turboen, er eit firma i drammen som har bygd om bilen.. 14",15" nye piggfrie har 16" sommer felger. turbotrykks målar, kjører på 1 bar. orginalt 0.65trur eg. so det er orginalt med 200hk. veit ikkje ko masse det er no. går greitt. so er det litt sjønnhets pleie som trengs.. kjekt arbeid for den som vil ha noko å kosa seg med.. bilde kan dikka sjå på autodb.no.. under 90urquattro 85mod. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=400137&username= pris bud ring for meir info mvh lennart tlf 95 81 30 54 Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Hadde du sagt ifra for 3 uker siden så hadde jeg kjøpt den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by PetterJacobsen Hadde du sagt ifra for 3 uker siden så hadde jeg kjøpt den! so bånn da..:) får no håpa du er fornøyd... kjøpte du den gullfraga bilen?? masse måtte du ut med? Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Gullfarga? Nix, jeg kjøpte denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=3547 Den kommer med tog på Torsdag:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 [oki den ja... fin den bilen du... ikkje noko å sei på det du... Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Sender du en veil pris på pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by Rieger Sender du en veil pris på pm. nei eg har fått eit bud på 40tusen da.. Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg