vwentusiast Skrevet Mai 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 Jeg er nybegynner på RC fronten og kjøpte en billig brukt Toyabi D4 Leopard bil, men klarte selvfølgelig å kjøre inn i en betongkant første prøvetur, slik at en del i hjulopphenget på forhjul knakk av. Er det noen her som vet hvor jeg kan kjøpe deler til denne bilen. Jeg har Googlet litt, men det er hvist ikke dette merket det er mest av. Håper det er noen som vet noe om dette. Setter pris på tilbakemelding og tips innen RC for en fersking. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwentusiast Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Jeg fant ut at det finnes en kjede som har deler til denne og flere andre, her er adressen: http://shop.smallsize.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HannesK Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Jeg bor nær Sverige så jeg kjøper en masse brukte deler fra svensk side blocket.se. Siter Sport sko og blazer online! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg