Cartman Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Hvor mye moment tåler originalkassa? Hva er utvekslingen i bakakslingen? På forhånd takk! MVH Cartman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Hmmm..... Stille... Trodde det var noen experter her... Har funnet utvekslinga i akselen: 4.1. Men så var det kassa, da. Fortsatt ingen? Noen som har mer en de originale hestene, og kan med "sikkerhet" si at kassa tåler f.eks. 350 hk/400 Nm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Heisann!! Er ingen ekspert da men.... Kassa tåler greit 500hk, bakaksel også. Skal du over dette, må du vurdere å bytte. Ikke vanskelig å ødelegge drivlinjen hvis du er ute og "leker" som en gal. Vet om mange som har mye krefter i bilen og som ikke gjør noe med drivlinjen. MVH:D Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 De har kjørt med orginaldrivlinje i biler som kjører 9ere på stripa i Usa ;) Da holder den mere en nok til dine krefter så lenge den ikke har spesielle tretthtssvakheter Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by marius De har kjørt med orginaldrivlinje i biler som kjører 9ere på stripa i Usa ;) Da holder den mere en nok til dine krefter så lenge den ikke har spesielle tretthtssvakheter Så hvis jeg ikke går ut over 750 hk, så skulle det være greit da (750 hk - 8.20@163mph) :cool: 350 hk/400 Nm var bare for å "provosere" frem ett svar. Noe jeg klarte! Takk folkens!! PS: Jeg leker aldri, blodig alvor hele veien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdarotary Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Orginale kasse tåler 500nm Utvekslingen i japan spec bilene er på 4,35:1 på bakakselen med torsen friksjonsdiff... Siter 1970 mazda 1300 coupe med maria elena 1974 mazda 1300 airbrush 1976 wv typ2 bus med porchemotor 1983 mazda rx-7 imsa 1984 cevy g20 van Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg