Vaaag Skrevet Mai 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 pene Chrome Spoke felger med nesten nye dekk selges, pene felger uten noe sår osv. ca 1 mnd gamle, og dekka er 175/70/13 bud mottas, og MÅ ikke selge dem Siter M3-speil er like moderne som bakrutesjalusi M3-sideskjørt, RS-fangere og 15''++ er også kalt nybegynnerfeil! NO BODYKITS! NO BULLSHIT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaaag Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 (endret) kan sende bilder på mail eller mms om det er noen av dere som faktisk ikke har sett en Chrome Spoke felg før. 47 65 83 55 Endret Mai 4, 2011 av Vaaag Siter M3-speil er like moderne som bakrutesjalusi M3-sideskjørt, RS-fangere og 15''++ er også kalt nybegynnerfeil! NO BODYKITS! NO BULLSHIT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikkk Skrevet Mai 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 Et? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaaag Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 er ikke sikker, kan sjekke i morra, sitter på 2'er golfen min og passer helt knall Siter M3-speil er like moderne som bakrutesjalusi M3-sideskjørt, RS-fangere og 15''++ er også kalt nybegynnerfeil! NO BODYKITS! NO BULLSHIT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 (endret) interissert. hvor mange eiker er det? ka du sende bilde av de så jeg får se stand på de? :D Fredrik_elias@hotmail.com skal på en G2 hvist jeg kjøper :D Endret Mai 4, 2011 av MacGyver93 Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaaag Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 Sender over et nå jeg Macgyver Siter M3-speil er like moderne som bakrutesjalusi M3-sideskjørt, RS-fangere og 15''++ er også kalt nybegynnerfeil! NO BODYKITS! NO BULLSHIT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaaag Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 er nesten ikke brukt så felga er strøkne med krom ventiler osv og Siter M3-speil er like moderne som bakrutesjalusi M3-sideskjørt, RS-fangere og 15''++ er også kalt nybegynnerfeil! NO BODYKITS! NO BULLSHIT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 okay :) jeg er ikke interissert lengre, da jeg trodde det var annen type med eiker(slik som på mc) :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikkk Skrevet Mai 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 Sender du et bilde til fredrikye@gmail.com? Skal ha på G2 jeg og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaaag Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Will do : ) Siter M3-speil er like moderne som bakrutesjalusi M3-sideskjørt, RS-fangere og 15''++ er også kalt nybegynnerfeil! NO BODYKITS! NO BULLSHIT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikkk Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Jeg fikk bilde ditt, men det blir dessverre for mye dekk for meg.... Felgene er fine da :) lykke til med salget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaaag Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 kan selges uten dekk og om du kun vil ha felga Siter M3-speil er like moderne som bakrutesjalusi M3-sideskjørt, RS-fangere og 15''++ er også kalt nybegynnerfeil! NO BODYKITS! NO BULLSHIT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaaag Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 ingen som har lyst på feite old school felger altså? Siter M3-speil er like moderne som bakrutesjalusi M3-sideskjørt, RS-fangere og 15''++ er også kalt nybegynnerfeil! NO BODYKITS! NO BULLSHIT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaaag Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 (endret) bumpy Endret Mai 10, 2011 av Vaaag Siter M3-speil er like moderne som bakrutesjalusi M3-sideskjørt, RS-fangere og 15''++ er også kalt nybegynnerfeil! NO BODYKITS! NO BULLSHIT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaaag Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2011 opp med seg Siter M3-speil er like moderne som bakrutesjalusi M3-sideskjørt, RS-fangere og 15''++ er også kalt nybegynnerfeil! NO BODYKITS! NO BULLSHIT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg