skogn Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Var på skadetakst med bilen i dag, på merkeverksted. Var en ganske dyr skade, men han som gjennomførte taksten var ærlig nok til å si at prisen kunne bli vesentlig lavere (nesten halvert) hvis jeg brukte et verksted med lavere timepris, og som kunne skaffe brukte deler. Det er ikke så viktig for meg at bilen ser helt 100% ut, men den må være sikker, så ønsker å utføre reprasjoner, men kan gjerne bruke brukte deler. Så spørsmålet mitt er: Hvilke verksteder i nærheten av trondheim er billige og bra. Kan disse skaffe brukte deler for meg, eller må jeg gjøre det selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Er det vanlige reperasjoner kan du bruke Osloveien bilverksted. Er det karrosseri og lakk kan du sjekke ut dahle bil, de holder til i industri parken på selsbakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg