zafira Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 har nå funnet ut at nesten alle ledningene mellom bil og bakdørene på min zafira 1,8 2001, er kaput, det er brud på ledningene pga bevegelsene når døra åpnes og lukkes. loddet de nå men tror ikke det vil holde særlig lenge da kablene er ganske dårlige. lurer på om det er mulig å få kjøpt lednings kit for å kunne lodde seg inn med nye ledninger og kontakter lenger inne på ledn nett. er jo en sånn flott multikontakt der........... eller må man kjøpe hele netet hos opel og betale en helt syk pris for det blir ille blid hvis noen har en løsning på dette :cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Jeg vil tro at med litt tålmodighet, og kabelsko fra wurth, så kan du skifte ledninger og kabelsko i kontakta du har... men du får ikke de rette fargene da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zafira Skrevet April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 takk for svar, da gjør jeg det neste gang. loddet de sammen nå. så får det bli et prosjekt neste gang. men er nok den beste løsninga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg