chevyole Skrevet April 17, 2011 Rapporter Share Skrevet April 17, 2011 Driver med en 1993 Golf 3 VR6 Problemet er at jeg har bytta trykkplate, clutch, svinghjul og utl�serlager, men den slurer som om clutchen skulle hvert helt utslitt, idet jeg passerer 2000r/min begynner den � slure s� ingen kraft blir overf�rt i det heletatt.. Dette var selvf�lgelig ogs� grunnen til at jeg bytta trykkplate, clutch, svinghjul og utl�serlager. Jeg har ogs� pr�vd � ta ut hele slavesylinderen for � se om den hadde hengt seg eller noe, men selv med den ute kunne jeg holde bremsen i b�nn uten at motoren kvelte seg i 1. gir... Jeg kan ikke skj�nne annet enn at det m� v�re den nye trykkplata som ogs� er d�rlig, men jeg har ikke s� lyst til og skru ned girkassa � bytte en gang til uten vite helt sikkert at det er det som er problemet.. S� viss det er noen som har noen erfaringer fra samme problem eller noen andre gode tips s� tas det imot med stor takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg