zyberpower Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Har 2 Ford Mondeoer :-) Jeg har nettopp kjøpt en Ford Mondeo 1995 modell, 2.0, 136 HK. Den nye jeg har kjøpt har jeg problemer med farten. Når jeg kjører ut i kryss og slikt så bruker den lang tid før den kommer opp i fart og det høres ut som det er noe som sperrer en eller annen plass da den ikke kommer opp fort nok i fart. Vet at Katalysatoren er ødelagt på den da det klirrer under. Kan dette være problemet ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Det kan det. Innmaten legger seg på tvers og stenger Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zyberpower Skrevet April 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2011 Takk for svar :-) Da skal jeg prøve og få det av i dag og bytte så håper jeg det funker greit etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg