P-in-P Skrevet April 12, 2011 Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Hei! Har litt lyst til å sette i en større motor i Almeran min, men jeg har ikke så veldig god peil på å skru så det måtte i såfall bli en motor som passer rett på eksisterende girkasse. Tenkte for eksempel på 2.0l i GTI versjonen - Vil den passe hos meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet April 12, 2011 Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 nei det ville den ikke. annen motorstyring. annen girkasse. annet ledningsnett. er ikke sikkert den passer Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 12, 2011 Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Skifte girkasse, drivaksler, motornett, motor, motorstyring og krangle litt med startsperrer. En sprek GA16 går ikke ille egentlig, men en SR20DE er jo noe heftigere. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P-in-P Skrevet April 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 Neida, den går jo ikke dårlig, men kunne tenkt meg enda mere allikevel ;) Hvor mye kunne jeg fått trimmet ut av GA16 da? Uten så altfor mye jobb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg