hoyla Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Eg skal skifte bil og ynskjer litt råd / input. Prisklasse: 100.000 - 125.000. Bruk: Stort sett jobbpendling for 1 person, ca. 45km kvar dag + litt helgekjøring. Ser i utgangspunktet for meg ein enkel og grei småbil... Er ikkje så veldig opptatt av bil, design osv. - og bil er jo i utgangspunktet ein veldig dårlig investering. Så det eg er mest opptatt av er økonomi - tenker på korleis bilen vil holde seg i pris, samt drivstoff forbruk og andre driftskostnader. I tillegg er eg opptatt av kvalitet og at det er ein driftsikker og god bil. Kva ville dere sitt etter på bruktmarkedet i denne prisklassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Toyota Yaris Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 jeg ville gått for en typisk caddy bil...renault kangoo, berlingo,caddy etc... vi har kangoo og har lite problemer..dette er en dci70 eller hva den nå heter... hatt mange turer til tyskland og er veldig gjerrig! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg