Audi 1,8T Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Skal nå kjøpe Justerbart senkesett og felger til bilen min, det er en B5 med kaktusfarge. Er det noen som vet av Justerbart senkesett til en billig penge. og noen felger som passer til bilen? Mvh. Jens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 du finner senk i "alle" prisklasser her Har selv sette fra TA og veldig fornøyd med det, er i mykeste lage hvis du vil ha bilen helt ned, men fungerer flott til moderat senk;) Personlig syns jeg det er passe stivt for "allround" kjøring, alt fra by til landevei. Ut i fra pris syns jeg sette gjør en veldig bra jobb, men skulle jeg ha kjøpt på nytt i dag så hadde jeg nok lagt litt mer penger i det og i hvert fall fått tak på et rustfritt og kanskje med justering av demperne. Men du kan jo ta en titt her så får du prøve å gjøre deg opp en mening selv om hva du ønsker og hvor mye penger du vil legge i det. Du skriver jo at du ønsker et billig sett og ja, da kan jeg anbefale TA. ang felg så må det vel nesten bare finne noen du selv liker, selv har jeg rs6 replika og sysn dem kler bilen bra, men syns rs4-2 også er pene på b5-en av audi-felger. Ellers så er det jo hauger av felger fra andre som også er veldig pene og kler bilen godt, ut i fra stilen på retsen av bilen. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg