Darkstar Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Deler til Kadett C Hvem skaffer nye deler til Kadett C i Norge? Noen som har noen gode linker? Var å så på en 2 dørs sedan 79 mod igår, som var 80 % ferdig bygd. Men manglet litt finisj innvendig, samt grill og lister rundt vindune på fremdørene. Mulig eg kjøper den, men hvor kan eg få fatt i nye deler til denne? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 jeg har grill, hvilke lister rundt vinduene snakker du om? gummi listene? de har jeg og... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 http://www.blitzpower.no http://www.husebyautodeler.no begge skaffer mer enn hva som står på sidene deres. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 gadd ikke starte en ny tråd for å spørre om dette, og siden det gjelder en del så slenger jeg det inn her. Golf 2 hjulbuebreddere, passer disse rett på kadett c`en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by Integrale gadd ikke starte en ny tråd for å spørre om dette, og siden det gjelder en del så slenger jeg det inn her. Golf 2 hjulbuebreddere, passer disse rett på kadett c`en? kan jeg ikke tenke meg? du tenker på de sorte plastikk-greine? når folk snakker om golf hjulbuer på kadett c/asc/manta osv, så er det ofte snakk om å sveise på golf 1 hjulbuer i stål! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by cfn kan jeg ikke tenke meg? du tenker på de sorte plastikk-greine? når folk snakker om golf hjulbuer på kadett c/asc/manta osv, så er det ofte snakk om å sveise på golf 1 hjulbuer i stål! hehe ok, det kunne jo ikke være så enkelt som det jeg trodde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg