woofles Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Hei, får kanskje tak i noen BBS RD felger fra en kamerat som er i Tyskland, og da vil jeg høre ulike synspunkter fra dere om felgene, om dere tror dem vil passe på en gammel polo eller ei. Har dere i det hele tatt noen kjennskap til felgene? Jeg hadde aldri sett dem før i dag. Bilde av felgene er ikke dem jeg kanskje får tak i, men dem er like. Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 (endret) Uten tvil pene felger. Men får du ikke rd med og uten kant? Burde uten tvil ha med kant. Hadde sett bra ut kombinert med senk :) Annet bilde av felgene Endret Mars 27, 2011 av _MDS_ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woofles Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Har googlet litt på dem, og har ikke sett noen uten kant enda, men muligens jeg tar feil her. Har så å si bestemt meg for å ta dem, og kan også si meg enig i at det kommer til å bli bra med disse + senk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woofles Skrevet April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Da var felgene i hus, og resultatet ble meget bra! Slenger vel inn et bilde en eller annen plass på forumet etter pakkene fra partsandretards, og bsbildeler kommer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg