HabueN Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Heisann. Fant idag ut at suben som står orginalt i min audi a4 er så godt plassert at den ødelegger pærene på høyre siden bak. Er det noen andre som har vært borti noe lignende? Og hva kan gjøres for å forebygge problemeT? :P Finnes det pærer som tåler slike type virbrasjoner? Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Det er absolutt ikke vanlig, så her er noe feil, kanskje noe har løsnet.... Hør med møller om de har noen tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Glødelamper ryker om de blir utsatt for risting, ja - men de rister kun så mye om de ikke sitter ordentlig fast. Har ikke hatt slike problemer på noen av mine biler, og jeg tror det jeg har hatt i bilene rister LITT mer enn en original audi-sub ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg