Nichlas Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Mens jeg kjørte i dag oppdaget jeg at kjørecomputeren hadde slått seg av (displayet er dødt), og jeg får den ikke på igjen. Noen som har noen tips om hva jeg kan sjekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unknown_inc Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Hei. Jeg oppgraderte min NAV til versjon v22.1 Kanskje dette hjelper for deg også. Den kan hentes ned på: http://www.bmwportal.net -Frank- Siter www.bmwportal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nichlas Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Er ikke navigasjonsutstyr i denne, men ellers takk for forsøket :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nichlas Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Bare for å nevne det, så viste det seg at pæra til displayet hadde tatt kvelden. Case closed ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg