Gå til innhold

Sote baklykter med farge

Ranger emnet


johand6

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd å lakke baklykter med denne typen spray? http://www.streetdesign.no/?id=34453

 

Hvordan blir det isåfall med blåfarge på min passat. Bilen er blå, men båklyktene er røde. Sedan også forresten.

 

Evt hva med den svarte typen? Vil ikke ha kullsvarte da dette ser harry ut og er vel langt ifra lovlig. Nå vet jeg at med farge ikke er lovlig heller, men man kan i det minste se lyset i de da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg tenkt å sote dem helt kålsvarte, bare tone dem litt. Og etter det jeg har hørt fra andre som har gjort det har onkel lite peiling på hva som er lov eller ikke når det gjelder dette. Er vel heller biltilsynet og "teknisk kontroll" som er skummelt der? Eller? Kan selvfølgelig treffe på en purk som vet litt hva det går i.

 

Jeg selv var ute for å bli stoppet av politiet og de sa jeg kjørte med ulovlige lys. Altså parkeringslys og grøftelys. Dette var midt på lyse dagen så jeg dro frem et papir med lover og forskrifter som jeg hadde skrevet ut fra biltilsynet.no hvor det stod svart på hvitt at jeg kan kjøre med det. Han ble greit paff og måtte ringe en annen betjent før han lot meg kjøre.

 

Så etter min erfaring har de rett og slett no clue.

 

Fant spray på bilxtra idag, der kunne man få kjøpt med en "remover" sammen med sotespray, sånn at om eg så skulle bli stoppet så kunne jeg fjerne det også. Noen som har prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet har ikke så alt for mye peiling,men hvis du først møter på en som kan reglene,så tar han deg for alt....Vært borti en sånn en!

 

Men hvis det følger med sånn remover kit,så er det vel ikke noe fare for og prøve;)

Bare husk og legg tynne og gjevne lag helt til du har fått den sotingen du vil ha...

"Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår