nautilus92 Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Hei Jeg har fått meg ny grill med ekstralys og lurte på hvordan jeg skal koble ledningene for å få lys i den. :helpme: btw. hva slags lys er dette? tåkelys, ekstra langlys? (må vite når jeg kan bruke de) :coplight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 dette er 1000 metere du trenger : div kabler og kabel sko et reele med sikring ( eller med inne bygd sikkring på maks 30 amp ) multimeter \ prøvelampe finn fram mulit metere og sett på fjern lys . finn ut hvilken kabel som er strømmen til fjernlysa og bruk denne som styre strøm\ konstant strøm til reele . legg opp en jordings kabel fra en skrue i karosseriet eller batteriet til reelet. der etter en kabel fra reelet til pluss kabelen av lampene. lag en ny jording til minus kabelen til lampene. Tada du har 1000 metere i drift hvis pærene er i orden :) koblings skjema får du på butikken der du kjøper reelet du trenger Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nautilus92 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2011 Takk takk for svar :D på grillen er det kobla ledninger fra før. med kabelsko og greier, så får studere den og finna ut ka som er ka først :P Og kor kan eg kjøpe relé og koblingskjema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg