Glennern Skrevet Mars 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 Jeg har da kjøpt meg 190D. Bilen er en 2.0liter Diesel med automat.. -Godt jeg har god tid! Bilen er ganske bra med tanke på rust. Veldig thight å fin å kjøre. Bilen skal pusses opp i mitt eie. Er satt på skjørt, fangerer å dette som kom med facelift. Av utstyr har den vel bare takluke å sentrallås. Dørene er bytta, så forran er det el.vindu(ikke koblet til enda). Bilen har orginle helsorte baklamper, å hvite blinkers ellers. Planer: Avantgardegrill, SENK, røykfargede blinkere, xenon, proffsota ruter, sette på kantfelgene(har liggans), hel lakkering(halve bilen er gul å andre have er sort!).. Feil/mangler: Må bytte tenningslås, termostat, må også fikse tempraturgiver til tempmåler på kjølevann, komple opp vacum til sentrallås på nytt. Ellers er bilen ganske grei irunn, veldig stygg å se på akkurat nå. Bilder kommer. Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amundsen Skrevet Mars 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 ah så det er du som driver hilser hver gang :P, lurt på hvem som kjører rundt i den 190 der Siter Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil) Volvo 850 Se 94 (Solgt) Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka) Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Dette vet jeg blir bra, kom med bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet April 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Jeg skal prøve å få lagt ut bilder iløpet av kvelden! Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg