Evvvva Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 hei. jeg har fått et lite problem med calibraen min... nylig har jeg merket at kjøle vesken min har forsvunnet. når jeg skulle fylle kjølevesken fant jeg brun gørr inne i tanken har lest at dette betyr at topp pakningen har røke :( har sjekket om oljen har begynt å bli hvitaktig men det ser helt normalt ut enda. lurer på om det er ansvarlig å kjøre så lenge man fyller på kjølevesken å hva kan skje? å hvor forsvinner kjølevesken som jeg ikke ser spor av i oljen.. har fylt på olje siden det begynte å bli litt lite. har dere forslag til hva jeg skal gjøre? skal jeg slutte å kjøre eller må dette fikses umidelbart? Opel Calibra 1993 modell 2L 150 hk [ATTACH]21642[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius1985 Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Mulig Radiatorlekk? Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 1, 2011 Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 ryker den? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Her har du STD opel xe/let feil. Det du kan begynne med å sjekke er hva slags topp du har. Sjekk på enden av toppen rett under fordeleren. 1. Står det GM her? 2. Er det en frostplugg ca 15mm i dia der? Er begge svarene ja, så har du en GM topp som er kjent for å "sprekke" mellom vann og oljegalleri. Dette betyr olje i kjølevannet, som forklarer guffa i vannbeholdern. Start med å sjekke hva slags topp du har. Er svaret nei på et eller begge av ovenfor har du en coscast topp. Denne er tilnærmet skuddsikker og da ligger sannsynligvis feilen i toppakning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg