Klokka Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Har sjekka litt rundt nå, og syns ikke det er så mye å velge mellom av dekk/felg-pakker til min 2000 accord 1.6. F.eks på sharif sin nettbutikk er det stort sett "interaction" felger som er tilgjengelig.. Så jeg vurderer å kjøpe fra et annet land. Hvis jeg kjøper en dekkpakke for $700, hvor mye må jeg regne med i tollavgifter? Noen tips til seriøse nettsteder som shipper hit? Siter Hilsen Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Du må betale mva på kjøpesummen og frakt. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Anbefaler Jetcarrier båtfrakt. Brukt det selv og ble veldig fornøyd. Tok ca. 1 mnd. http://www.jetcarrier.com/info/magporto.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg