woofles Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 (endret) Hei, jeg selger felgene mine, det er 4stk originale Daihatsu Charade Turbo felger som har ligget i garasjen i lang tid som har vært min far sine når han var yngre. Planen var at jeg skulle bruke dem på min bil, men dem passet ikke. Felgene er lagd i Italia, og dette kan sammenlignes med et kvalitetsstempel. Felgene er av dimensjon 5x13" ET40. Pris: 4.000,- Kan også ta i mot bud på PM. Kan hentes i Grimstad området, men kan også være behjelpelig med frakt rundt Arendal-Kristiansand området. Endret Mars 17, 2011 av woofles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woofles Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Kan også ta innbytte i annen felg 13", eller 14". Helst noe lignende disse. Kant er også en fordel, men som regel alt av interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woofles Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 Bump. Har forresten ikke mottatt noen bud enda, alle bud vurderes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woofles Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 bumbumbump :) som sagt kan jeg ta innbytte i andre 13", eller 14" felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woofles Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 GÅR NÅ FOR 2500,- trenger kjappe penger til fartsbot :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woofles Skrevet April 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woofles Skrevet April 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Fremdeles til salgs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg