amazon1967 Skrevet Mars 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 Selger en bunndel 1.8 turbo motor,det er nye stempelringer.nyoverhalt oljepumpe,alle lagrer er nye inni motor hele underdelen er så og si ny. Har alle deler til topp også men selve toppen er ødelagt,har alle deler utenom et par slanger Selges bud/bytte i forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 Da slenger jeg på en spiller ny turbo har solgt min bil så da trenger jeg det ikke. Kan byttes i noe annet av forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg