MAGUN Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Pen den nye forsiden! Bra det skjer noe nytt her :) Blir det mye reklame her eller? Det er greit med små bannere bare dere ikke legger inn popups da boikotter jeg :) Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 fikk bakoversveis da jeg logga meg inn nå :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Skønte ikke en dritt jeg........ Trodde jeg hadde trykka feil:) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Det er bra dere liker det! Det blir ikke noe mere enn de plassene du ser! og i toppen av forumet slik det har vært før! ALLDRI POPUPS! Da vil jeg heller dø ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by NissanPrimera Skønte ikke en dritt jeg........ Trodde jeg hadde trykka feil:) hehehehehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Merkelig Når jeg skal legge inn bilde av bilen min så får jeg beskjed om at bilde er for stort. Maks oppløsning er 640x480 står det, men bildet mitt er ikke større enn 640x480. Er det kanskje en begrensning på antall kb også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 max er 120x90 (på avatar) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Ja ,men dette er i "Depoet" :) edit: fikk det til nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 er som en oopi her sa..fikk litt lettere sjokk når jeg logga meg inn nå.. skjønte ikke en drit..hehe :) men.. sant ska sies.. bra var det..håper dere får fylt opp reklame plassene.. så litt tomt ut nå..hehe :) men, jeg vil gjerne kommentere en liten ting..kan hende jeg er blond så det synger etter her men.. jeg knota hvertfall en del før jeg kom meg inn hit..på det gode gammle vanlige forumet.. ligger det en "fast forward" knapp der på forsiden et sted eller?? men eller.. lykke til.. genialt bra innsatts av dere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 fra portalen kan dy trykke på Bilforumet.net logoen øverst. Eneste veien jeg har funnet....dersom du ikke går rett inn med link da. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluebox Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 ble bra detta da. fikk litt sjokk når jeg gikk inn istad.:D . sleit litt med å finne "wiew new posts" knappen da, men nå vet jeg hvor den er så nå er storfornøyd. bra jobba. Siter rb25det motor og deler til salgs. engineandparts.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg