Gå til innhold

Ønskes kjøpt

Ranger emnet

Peltz

Anbefalte innlegg

VW Corrado, gjerne med delskinn, pen stand interiørt, ok exrteriør med hel motor og girkasse ønskes kjøpt.

G lader trenger ikke være helt i form, men må være hel og trekke litt luft enda.

Bilen bør være eu godkjent i løpet senere tid, og gjerne billig i innkjøp...

Pris må vi vell kunne bli enige om..

Gi lyd dere som har!!

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuB

Hastverk eller Peltz?:p

Skal ikke dra ned til Tyskland å hente da?..:D

Alt er relativt, har ikke hastverk sånn sett før penga ligger på bordet for lille blå..men deler skal bestilles osv, ting tar tid..da er det greit å ha bilen på plass før alt skal bestilles kommer ikke langt med deler, uten bil, osv..

Var som jeg sa å kikket på den i arendal, før du var på plass, uten at jeg var spesiellt imponert av den bilen..eneste som var ok, var farge og lakk....derfor jeg sa, hva jeg sa om den bilen. Vet ikke om den frister meg for 40 000 engang..skrøpelig bil!...ellers går det mye pene biler rundt i landet. En av de PENE bilene i tykland, som er ok i lakk, farge, motor og interiør koster ca 50 tusen å skaffe, ferdig på brygga her nede..er en mulighet, men tar litt tid, og må reise ned selv, siden jeg ikke vet om han som kan hente biler der kjenner Corradoene noe særlig. Greit å ikke bli lurt ifra starten av..men, jeg vet ikke hvordan mann henter bil, aldri gjort det, så derfor..

Og folk på forumet har en tendens til å vite når ting skal selges, og da er dette en grei plass å spørre.

Hvis ikke, står der biler til 60 000 på møre, i bedre stand enn den i arendal, som er mulig å hente ned...haster ikke..

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuB

Hehe, okay.. Har vel lest at man kan regne med 10k i reise og betaling av en person som kan hjelpe til med import...

Bil er litt stress, sitter her uten bil, så det haster litt for meg, å det er ikke bra..:(

10 K er det du kan regne med å betale en person til å hente en bil der nede, men da sitter du selv i stua og ser på Hotell Cæsar imens..Jeg vil ha litt kontroll på hvordan min neste bil blir. Og når polo'n er solgt, er tiden for kort til å skaffe ny bil fra tyskland.

Sa da ser jeg om jeg kan finne noe her til lands heller, som jeg kan bygge opp.

Du bør jo heller se etter en bil uten den motoren, som er rimeligere å forsikre, som faktisk du kan eie.

Gi slipp på børsser med motor hvis du ikke har peng til å legge en del i vedlikehold, bensin og forsikring.

Finn deg en billig bil , og kjør med delkasko på deg!

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider