slayer Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Hei! Er på utkikk etter venstre framdør, venstre bakdør, høyre bakdør til 300TDT 91modell. Har noen dette, må dere skrike ut! De MÅ være rustfri.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Høres ut som du har vært på tur :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 hehe, har ikke det men det er litt rust her og der... :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeeJayX Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Hvor mye hadde du planer om og gi for det da?? Jeg har muligheten til og skaffe litt av hvert til litt billigere en i butikken i allefall.. Har du sjekka noe pris noen steder?? Kan anbefale star bildeler i Fredrikstad som sender over hele landet.. 69 33 90 10 er nr.et dems.. Hilsen DeeJayX Siter If i want to drive a Mercedes, I call a Taxi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by DeeJayX Hvor mye hadde du planer om og gi for det da?? Jeg har muligheten til og skaffe litt av hvert til litt billigere en i butikken i allefall.. Har du sjekka noe pris noen steder?? Kan anbefale star bildeler i Fredrikstad som sender over hele landet.. 69 33 90 10 er nr.et dems.. Hilsen DeeJayX Har kjøpt en dør fra starbildeler, ble ikke så veldig fornøyd men..Jeg skulle ha en dør som var grå/ svart sa jeg, det hadde de sa de, den jeg fikk var mørke grønn, ikke strøken som de sa... :( Men det blir vel em ordning.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg