Rhaps0dy Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Ønsker å selge min 12 tommer bass til ein rimelig penge. Er aldri blitt brukt. Gje bud på pm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 veilpris = 1400kr, så ubrukt kan du nok få litt for den.. hva hadde du tenkt?? spille fett.... har 4stk selv :D Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rhaps0dy Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Det er berre til å gje bud det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 hei. hvor mye skal du ha for den? jeg hadde 2 stk W612 å de var ikke så veldi bra at det gjore noko. W312 er vell hakket under.. fungerer vell kanskje litt bedre framme ved pasasjer stolen der jeg hadde tenkt å ha en sub Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 husker ikke hva som funker best hvordan, men : DLS-elementer er SYKT kresne på hvordan de blir brukt... noen funker nesten KUN inne (hus) mens andre kun spiller bra i bil.. og ikke finn på å bruk lukket kasse på annet en w312... da "knekker" du membranen på de... Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg