solum94 Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Hei, lurer på om det går ann å sette i en fem trinns kasse 1800, i en 1600 fire trinns kasse ? Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 altså, sette 5trinnskasse fra en 1,8 i en bil med 1.6 og 4 trinns? jepp det går :) men litt usikker på hvordan det blir å sette den i 5gir. på min golf 1,3 satt jeg inn girkasse fra 1,4 (5 trinns) men brukte den orginale overføringa, da må jeg bare presse girspaken ned når jeg skal opp i 5gir, på samme måte som til revers. Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solum94 Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 5 trinns fra 1,8 i en bil med 1,6 og 4 trinns, ja :) takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg