Superseven Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Etter å ha prøvd PC-spillet Mercedes Benz world racing, kan jeg trygt si at jeg er skuffet. Spillet er ikke så imponerende som jeg først trodde. Spillet mangler Career mode der man kan tjene penger og grafikken imponerer ikke i det hele tatt. Spillet er nesten helt likt Test Drive 5 som kom i 1999, den eneste forskjellen er at det er flere biler og at alle bilene er mercedeser. Mitt råd er: Ikke bruk penger på det spillet, og bruk heller ikke tid på å laste det ned. En ting kan jeg nevne at er positivt: Spillet har multiplayer, noe som er ganske sjeldent på moderne bilspill. Siter D råaste med hjul på komme fra England! Sitat fra ozzy osbourne sang: You can't kill rock'n roll, it's here to stay! :dude: onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Her må jeg si meg uenig. Spillet har over middels grafikk, enorme brett og passe realistisk fysikk hvis man setter options riktig. De store brettene gir en frihet man skal lete lenge etter i andre bilspill og sammen med den greie fysikken så blir det noe for seg selv. På den negative siden vil jeg si at menysystemet er elendig og bilutvalget kan virke ganske trist med bare ett bilmerke. Men man burde kanskje ikke vente seg mer av ett spill som faktisk heter Mercedes Benz world racing ;) Ser heller ikke hvordan du kan skryte av multiplayer fuksjonen fordi den består bare av splitscreen på en maskin. Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Syntes det spillet faktisk er veldig kult, har hatt det en god stund nå og er enda ikke blitt lei det. Og driftinga er jo ganske bra den au Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Synes det er ubruklig å spille, men å spille for å ha det gøy, kjøre ratt og 100 % simulation med litt drifting er artig. Det skal også ha ros for store baner. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Digger det :), røyken er best! Noen her som har helversjonen?? Får jo ikke kjøpt det i norge så.. Multiplayer patch kommer!!! En fra TDK svarer på spørsmål på RSC MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Artig spill, ikkeno seriøse greier menmen. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Må si at Mercedes World Racing er et konge spill. Store brett og masse mercedeser å velge. Brettene er store og realistikken er stor. Og snart kommer world racing 2 og det er sammarbeid med vw gruppen, så vw, audi, skoda, bentley, seat ++ er på plass i det nye spillet. Så det er bare å glede seg :D Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by V8 power Etter å ha prøvd PC-spillet Mercedes Benz world racing, kan jeg trygt si at jeg er skuffet. Spillet er ikke så imponerende som jeg først trodde. Spillet mangler Career mode der man kan tjene penger og grafikken imponerer ikke i det hele tatt. Spillet er nesten helt likt Test Drive 5 som kom i 1999, den eneste forskjellen er at det er flere biler og at alle bilene er mercedeser. Mitt råd er: Ikke bruk penger på det spillet, og bruk heller ikke tid på å laste det ned. En ting kan jeg nevne at er positivt: Spillet har multiplayer, noe som er ganske sjeldent på moderne bilspill. Dette spillet skuffet ikke bare deg, men meg også. Samt en hel del andre. Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg