Styling Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Hei, jeg satt og tenkte på om det går og turbokonventere bilen min ;) Det er en mercedes benz 230E bensiner :D hva må jeg gjøre for og bygge turbo i den? hvor kfår jeg tak i turbo til 230E? Mvh Styling Siter Don`t mistake my kindness, For weakness. Honda civic 1992 Seden oppussingsprosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Etter hva jeg har fått med meg, så er det lite man får ferdig til disse bilene. Så man må nok bygge det aller meste selv, slik som grenrør. vet det går an å bruke det orginale innsprøytningssystemet med modifikasjoner, men skal du ha en del effekt så er det nok lettere med et datasprut. Vet det er en på 190 forumet som har bygd turbo på en 2liter. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styling Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Etter hva jeg har fått med meg, så er det lite man får ferdig til disse bilene. Så man må nok bygge det aller meste selv, slik som grenrør. vet det går an å bruke det orginale innsprøytningssystemet med modifikasjoner, men skal du ha en del effekt så er det nok lettere med et datasprut. Vet det er en på 190 forumet som har bygd turbo på en 2liter. har du linken til tråden hans? Mvh Styling Siter Don`t mistake my kindness, For weakness. Honda civic 1992 Seden oppussingsprosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg