Gjest kimlys1 Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 hei, har en bmw 320 td 00 mod den er mister drakraften, akkurat som at det er tett dieselfilter, men har byttet dieselfilteret og det hjelper ikke og hatt på sånn guffe på tanken til og smøre opp dyser. noen som kan hjelpe meg ??? Kim André Lysen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Mista dra kraften på E46 bensin, var en tennplugg som var kaputt.. Når skiftet du glødepluggende sist? Siter BMW Entusiast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 (endret) Sjekk turbotrykksensoren som sitter på baksiden av innsuget.Er en liten sak som sitter med en 10mm skrue og en kabel. Jeg hadde samme problemet i 3 mnd før jeg fant feilen. Dra å få slettet alle feilkoder så kjører du til feilen kommer igjen ,da tar du en ny diagnose . Er ganske sikker på at du finner feilen ganske fort. Endret Mars 7, 2011 av 2wd sedan Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kimlys1 Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 takk for svar, 2wd sedan, hadde helt rett hadde bilen på feil søk og da kom det opp at det var turbo regulatoren som ikke regulerte riktig, men tok opp dekselet og da hadde de satt i en skrue og blokkert vakumslangen til turbo regulatoren. så fikk tatt ut den og slettet feilkoder, går den som bare det igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg