erik_mondeo Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Jeg kom til å undervurdere bremselengden på isen igår, og trenger derfor en "ny" støtfanger i front til mondeo'en. Noen som har en stående de trenger å kvitte seg med? Ellers gjorde fangeren akkurat det den skulle, den gikk i småbiter og sparte meg antakelig fra en stygg regning da V70'en jeg kjørte inn i ikke fikk en skrape. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mygg318 Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Det er vell en mk2 dette? har til mk1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik_mondeo Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Det er det nok, ja. Serien som gikk fra 97-01, om jeg ikke husker feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mygg318 Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Jepp, det kan nok stemme. Da kan jeg nok ikke hjelpe, hvis du ikke vil begynne å modifisere på den. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik_mondeo Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Ja, nei, det håper jeg helst å slippe. Får heller satse på at noen andre her veit om en passende støtfanger. Takk for forsøket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg