Oekern Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 (endret) Hei Da er noen oppgaderinger gjort mens andre er underveis, og jeg selger da unna det gamle jeg har liggendes i denne forbindelse. 1. Hertz EX 130 midbass + delefilter Kj�pte dette nytt av Installbay som et midlertidlig frontsett. Fungerer veldig greit. Knapt innspillt OBS: KUN midbass og delefilter, IKKE med diskanter. Selges kr 800,- + evnt. frakt 2. Hertz HSK 163 frontsett Nesten ikke brukt da d�rpanelene til dette 3 veis settet aldri ble ferdige. Har brukt diskantene noe samt midbassene, mens mellomtonene er ubrukte. Med delefilter. Har desverre ikke bilde av diskant, men kan ordne dette om det er ønskelig. Har desverre ikke griller til midbassen. Selges 2500,- + evn.t frakt. 3. Hertz HX 250 (2stk) i en kasse. (10") Lukket kasse som er delt innvendig. Dvs. ett kammer til hvert element, so er p� 21,1L. Fungerer veldig bra! Hadde det ikke vært for et impulskjøp av storebroren HX380 hadde jeg beholdt denne selv. Iogmed at dette står i en lukket kasse egner den seg best til en coupe bil, men det fungerer tilfredsstillende godt i min sedan. Skrå bakvegg så den kommer helt intill seteryggen. Liten og kompakt kasse. (Kommer tilbake med mål når jeg er kvitt sjukdommen jeg ligger med..) Selges kr 3500,- Denne kassa er vel akkurat for tung for posten mener jeg og huske, så denne må hentes. Ta kontakt i denne tråden eller På mail: Oekern.magnus@mouh.com Endret Februar 28, 2011 av Oekern Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Bump ! Hvis noen lurer på hva det svarte rundt elementet på det 1. bildet er, så er det butyl. Lagt på for og få det 100% tett. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Bump ! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Kom med bud :) Kan ta 4 toms bakpotte som delbet. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 Bump :=) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg