Gå til innhold

Back to Basic - 85 Audi Coupe GT (14.10.2010)

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig funnet riktig bil med riktig utstyr...

 

Første entusiastbilen jeg kjøpte her sør etter at jeg flytta var denne 85 Coupe GT'n...

 

sandberg_haakon_01.sized.jpg

 

Deretter ble det en 85 Audi 90, eller Duottro'n som den ble kalt.

 

5264-bilde1159.jpg

 

Jeg har lenge, ja helt siden 80 tallet hatt en våt drøm om en rød Audi Coupe GT, faktisk så ønsket jeg det før Coupe Quattro.

 

Her er den, en 86 Coupe GT med 2.2 motor og 136 HK med orginalt soltak i Tornadorød.

 

Bilen trenger litt stell etter å ha stått i mange år, men det er gått utgangspunkt.

 

Noen pics:

 

IMG_3400.jpg

 

IMG_3401.jpg

 

IMG_3402.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er GT'n kommet hjem... :)

 

IMG_4131.jpg

 

IMG_4133.jpg

 

Men fikk meg litt av et sjokk da jeg skulle hente bilen, hjelpegutten til lakkereren stod å tørka over bilen med en tørr skitten fille... damndamn

 

Resultatet av det ser dere her... :aug:

 

IMG_4134.jpg

 

Men skal heldigvis gå an å polere bort...

Er det mulig... :doh

 

Trenger den nedre grillen til frontfangeren og reflexer på bakfangeren om noen har.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt begynt å jobbe litt med Coupe'n nå...

Nytt batteri montert, men bilen starter kun på startgass.

 

Skal forske litt morgen på hvorfor den ikke får bensin.

 

Litt ormebol under dashen, men fikk instrument-belysninga til å virke i alle fall.

 

Har fått tak i hvite blinklys, problemet her er at de så alt for nye ut i forhold til de gamle kurvelysene, så her har jeg bestilt nye fra ebay.

 

IMG_4149.jpg

 

Har også plukket av grillen og skal lakke den i matt sort så alt ser nytt og fresht ut... (az..) :afro

 

IMG_4150.jpg

 

Fikk satt på gitterne på c-stolpen også, og det var nok riktik å lakke de røde...

 

IMG_4151.jpg

 

Siste oppgradering idag, nye sideblinklys... :)

 

IMG_4152.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår