donrambone Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 hei. må da kjøpe meg et nytt(brukt) hanskerom da det jeg har er blitt ødelagt,så det jeg lurer på er om hanskerommet er likt uansett hvilke type bil man har(stv,sedan osv) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donrambone Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 jeg har en 2001 passat tdi highline (sedan) forresten:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniesands Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Heisann! Litt usikker her men du kan høre på dynga eller hos din bilforhandler om de vet om noen brukte. Det gjorde jeg med bunnpannen min når jeg skulle bytte den, kostet meg 5000,-. Siter 1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donrambone Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 har funnet nytt i sverige for 700,- men fant ut jeg kunne høre her inne om det er samme :P regner med det er det,men skjipt å kjøpe og så passer det ikke:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 er den hele hanskerommert du trenger el kun døra liksom? jeg er ute etter hanskeroms lys-armaturet ...ingen som har serru .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donrambone Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 trenger vel i grunn kun døren,men sånn jeg har forstått det,er det like billig å kjøpe hele dritten.. de har massevis på http://www.bildelsbasen.se billig er det også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donrambone Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 da har jeg bestilt hanseom,som skal være her i morgen:) 700,- fra en høgger i kongsvinger.. men måtte kjøpe hele hanserommet,så hvis noen er interressert i feks et lys armatur? ;) så har jeg et til salgs:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 jess. gjerne ..trenger armaturen ..pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donrambone Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 jeg skal opp på posten nå og se om det er kommet. nei vet ikke jeg,gi et bud? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 vi tar resten på PM så dette ikke blir en salgs tråd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donrambone Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 ok:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg