Kris Felix Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Har en Nissan Micra 2004 mod som får en feilcode om viteren. Code PS lyser og servostyring slutter å virke. Dette har skjedd 1-2 ganger pr vinter de 4 siste årene. Dette har bare skjedd på vinteren. Verksted sletter feilkoden og servoen virker igjen. Får beskjed om at jeg får komme igjen for en større undersøkelse hvis det skjer igjen. Slettet feilkoden for 3 uker siden, og nå har det skjedd igjen. Hva kan grunnen være til at dette bare skjer om vinteren ? Hva må evt. skiftes ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Kan det være at servomotoren går for tungt i kulda? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kris Felix Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Har blitt fortalt at det er elektrisk servo på denne bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Tipper den elektriske motoren fryser! Og da mister du servoen, og det er vel elektrohydraulisk styring, tror jeg? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Er helelektrisk servo på disse mener jeg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheAnimal Skrevet April 20, 2011 Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 defekt elektriske servor motoren ;) er japan del !!! hilsen en fra Nissan Verksted Siter Nissan Primera P11 1.6 Mercedes-benz E200 w210 1998 Bmw E36 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg