Slappisen Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 hallo :) for et år siden kjøpte jeg meg en bd-3000 av rockford som jeg spilte med i to uker så tok den kvelden fordi den brant seg :( (dette er vist et problem med de forsterkerene) så betalte jeg i dyre dommer for og reparere den og den har ligget lenge på verksted og folk har slitt med og fikse den! men hørte jeg får den til uka, så lurer jeg på om det er noen som har noe erfaring med dette, som har gjort det samme som meg og reparert en som er brendt og brukt den etterpå, for jeg er redd for at den skal brenne seg igjen og lurer på og selge hele røkkla mens den ennå er "fersk" :) Siter Ford Granada RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 En god regel er å ikke stille gain for høyt. De som bruker gain som "volumknapp" er ofte de som ødelegger forsterkere og elementer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg