TIMMEY!!!! Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Er det noen som vet om det er mulig å få gjort allerede sota ruter (SS Lumnar solfilm), enda mørkere? Er litt misfornøyd med solfilmen jeg valgte. Den ble for lys. Da jeg betalte 5000 bøls for dette, er jeg jo heller ikke så keen på å rive av og legge på ny igjen :mad: Ganske sur på de som la filmen egentlig, da jeg fikk forespeilet av filmen var mørkere enn den var.... Prøvde å klage, men kom ikke noen vei med det... Noen smarte forslag/tips her? Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Har sett litt på denne. http://cfc.de/produkte/autoglasfilme/cutlinethermotec.php Dette er jo noe som fester utvendig, som gjør at jeg kan kombinere det med sotingen jeg har pr i dag... Er jo selvfølgelig å foretrekke innvendig soting, men i mitt tilfelle, kunne kanskje dette være en løsning på mitt "problem"? Er det noen som har noen erfaringer på denne filmen? Hvordan er ripe-sikkerheten på dette? Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Du kan jo alltids legge et lag til med soting oppe på det du allerede har... Eller rive av det som sitter der,og starte på nytt. Hadde ikke det firma som sota vinduene dine vareprøver?? Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by millhouse Du kan jo alltids legge et lag til med soting oppe på det du allerede har... Eller rive av det som sitter der,og starte på nytt. Hadde ikke det firma som sota vinduene dine vareprøver?? Hadde jo vareprøver ja, men det er jo to vidt forskjellige ting å se det på et frittstående glass, enn montert på bil. De "forsikret" meg om at det ville virke mye mørkere montert på bilen. (drittfolk) Er som sagt ikke så veldig lysten på å rive dette av igjen, da jeg har betalt så mye for det. Da blir det ihvertfall å kaste penger ut av (eller kanskje på?? ;)) vinduet... Er det mulig og legge ny sotfilm på eksisterende film? Selvfølgelig mulig, men kan det bli bra? Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Vil tro at det går fint å legge to lag solfilm oppå hverandre. Men pass på at du ikke legger veldig mørk film oppå, for da blir det fort for mørkt. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Du kan jo også bruke SÅNN Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by VolvoTore Du kan jo også bruke SÅNN Urk... Tror ikke noen slike ting kommer i min bil nei.... Spørs om jeg ikke går for CFC-film innvendig, over filmen jeg har...:cool: Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 fungerer kjempebra med 2 lag oppå hverandre, sotet ruter i russebilen til broren min, da vi hadde igjen bakruta var både vi og bilbutikken tom for film, så vi fikk med en lysere, og la 2 lag med den, var akkurat som og se de andre rutene. Men pass på og rengjøre GODT.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 jeg har en 244 som jeg skal sote alle side rutene på og skal ha en lysere en den mørkeste biltema filmen.. jeg ville gjerna testa et beeedre merke noen forslag? (som kan kjøpes på nett i norge eller over disk) skal ha like mørkt på sidene bak som fremma og jeg vil ikke bli stoppa første dagen så det må være halvmørkt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 3m film er bra saker! koster riktignok mer enn biltema skrap, men det er det verdt§! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 ja lurer på 3m men er det andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Limo Tint Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg