NoNameE30 Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Hei! Tingen er det når eg gir full gass virker det som han går bare på tre sylinder. noe kjent problem ? Virker som han ikkje får bensin når eg gir full gass. Til begynne med hadde eg chip i når eg merket det. byttet den ut med orginal chip og da gjekk det igjen i ei stund. når "fjusker" den med orginalchipen og . Der som chipen skal stå, ser det ikkje heilt bra ut. Kan se ut som litt brent på en måte. litt kvitt/brunt i kantene ? Har byttet bensinfilter og tennplugger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Begynner den å fuske når du får turbotrykk? Tenker på om det kan være en coil som gir litt for lite. Er det loddet inn chipholder? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoNameE30 Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 (endret) ja. tenkte eg skulle sjekke coilene og.. Ja, det loddet inn chipholder. kan være det eg ser da.. :P Endret Februar 9, 2011 av NoNameE30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoNameE30 Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Men når eg hadde chipet begynte ikkje den å fuske før over 0,5 - 0,6 bar i lade trykk.. No står orginal chipen i, og har begynt samme leiken med denne chipen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoNameE30 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 Det var en coil! takker for hjelpen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Mai 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2011 Litt gammel post, men hvordan sjekker man om coilene er røket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg