Telimos Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Heisann jeg er helt ny på forumet og håper noen kan hjelpe meg! ;) Hvor sitter EGR (Exhaust Gas Resirculation) ventilen på v70 TDI 99mod.???? Er det slik at man kan blende/tette denne? har hørt snakk om at man da kan få flere HK. når man gjør dette stemmer det? Har noen flere tips om hvordan man kan få mere Power ut av motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 dette tviler jeg veldig sterkt på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Blir ikke merkbart om du blokkerer den Siter w124 300E Sportline 1992 Mod. w211 200cdi 2007 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hafnor Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 enig - om den virker ikke rør den, den gir renere eksos. er den deffekt kan du blokkere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg