turbokano Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 hei har lurt litt på å kjøpe ett dvd in dash system fra kenwood,tenkte da på denne: http://www.kenwoodusa.com/product/product.jsp?productTypeId=37&sortBy=price&productId=2411 noen som vet om den er sonefri? hva ligger prisen på den i norge? får den for ca 5000 i usa. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Det der er vel bare skjermen mener jeg å huske? [EDIT] Skjerm og radio og kontrollsentral fant jeg ut etter en titt på nettet [/EDIT] Må du ikke ha KNA-DV3100 eller -DV3200 i tillegg for å kunne spille av dvd? Både 3100 og 3200'en er i veffal region-free ;) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundman Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Så vidt jeg husker, er den der sonefri. Og, den tar DVD-skivene rett inn, uten ekstern spiller. Dømte noen biler i "Multi-media"-klassen i fjor med den der, og den er meget oppegående. Bilradio-huset på Kongsvinger mener jeg kan gi deg en god pris på en.(Med garanti) Siter SOUNDMAN 81 BMW 7xxi, Clarion, Planet Audio, MB Quart. 400+ hk 99 Jundai H1-liket. Sony, MTX, MB Quart 90 japse-kasse, Alpine, sony, MB Quart 91 Transporter, Blå-prikk, MB Quart +? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 virka som det var en del snacks på den ja,touch screen er nice:) får bli en sånn når anlegget skal oppgraderes. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by soundman Så vidt jeg husker, er den der sonefri. Og, den tar DVD-skivene rett inn, uten ekstern spiller. Dømte noen biler i "Multi-media"-klassen i fjor med den der, og den er meget oppegående. Bilradio-huset på Kongsvinger mener jeg kan gi deg en god pris på en.(Med garanti) JØSS !! Har goide gamle Soundman fått lirket seg ut på nett ?? Vakkert.. gleder meg til å slå deg med 1 poeng i år også :D Kenwood kommer nå i vår med en dobbel din DVD+++ spiller med skjermen i front Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by soundman Og, den tar DVD-skivene rett inn, uten ekstern spiller. ....og hvor hadde du tenkt å sette inn plata da? :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg