utstrand Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 halla:D lurer på å sette inn en IS Doch motor i min sierra, også lurer jeg på om på akkurat hvor mye arbeid det er å få dette godkjent/fungerende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 IS dohc?? åssen motor sitter det der orginalt da? en 2liter forgasser? I så fall så burde du helt klart bytte til en OHC injection motor i steden, de er mye mere holdbare. Det er null problem å få til å funke, og godkjenning burde gå helt fint, er jo samme motor bare med injection ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdafiksn Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Er det gasseren du har so får du berre 10 hk meir men du får og ein motor som er beire på alle mulige måter. men selfølgelig ledningsnett og bensinpumpe og alt må byggast om.... Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
utstrand Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Det er en 2.0 forgasser motor som sitter inn nå ja. angående den motoren, så skulle jeg få den av en kompis, men han sa bare at det var en IS Dohc motor, veit ikke helt hva det vil si...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdafiksn Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Det er en 2.0 forgasser motor som sitter inn nå ja. angående den motoren, så skulle jeg få den av en kompis, men han sa bare at det var en IS Dohc motor, veit ikke helt hva det vil si...? Dochen er vell av nyere type, 89 og oppøve. Is motoren og den orginale som du har blir kalt ohc. Den dochen er vell det 120 gamp i ca... Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Da må du byte kasse også mener jeg, opg mye annet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdafiksn Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 er av nyere modell som einar seier kan hende du må bytte kasse og. er ikkje verdt da for og sei da sånn Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg