stigzy Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Hei og god dag! Har en Skoda Octavia 1999/2000 modell stv. Vindusviskeren bak vil ikke spyle, og lurte derfor på om den har en separat spylervvæskebeholder bak, eller om den henter fra den framme i motoren? Takk for svar :-) -Stigzy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Henter fra foran :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigzy Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 Ok, takk for svar! :-) Da betyr det at jeg må lete etter problemet et annet sted :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigzy Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Kan si at jeg fant svar på problemet mitt. Viste seg at spylervæsken stoppet i vindusviskermotoren, så rant det ned i bilen etterpå. Så må kjøpe ny vindusviskermotor på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg