Lilos Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 Jeg trenger hjelp! Forstår ikke dette egentlig.. Når jeg drar på liksom, så begynner den å hoppe. Og det kommer ingen spesielle lyder elns fra girkasse eller motor, den bare hopper. som om bensinen plutselig skulle ha kuttet ut elns. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 kenguru influensa? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilos Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Når jeg drar på, så virker det som den kutter bensin innsprøytningen. elns! veldig irriterende, eller noe galt med bensin slangen, da det skjer mindre når jeg har ganske mye bensin på tanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 det du kan sjekke er om det er bløtt nedi tennplugga dine . har du evt tatt en motor vask eller lignende for ikke lenge siden er dette en standar ting. bruk trykk luft og blås rent :) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Kanskje Esso har fått kengurubensin istedet for Tigerbensin? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilos Skrevet April 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 Fikk tips av en kompis at det var dårlig "flow" i bensin tanken at det kunne være at det var byttet om på slangene. høres dette litt logisk? jeg synes det høres rimlig ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chaddylac Skrevet April 1, 2011 Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 Fikk tips av en kompis at det var dårlig "flow" i bensin tanken at det kunne være at det var byttet om på slangene. høres dette litt logisk? jeg synes det høres rimlig ut. Må nok regne med en hel masse utgifter i form av innkjøp av masse deler til motor, evt. byttemotor, drivverk og slikt. Slik hopping som du beskriver ødelegger rett og slett motoren og all "hoppinga" skader drivverket, styrestag, forstilling, endeledd, ++ Kommer til å bli skikkelig dyrt hvis du gjør det på verksted, men gjør du jobben selv, blir det litt rimeligere. Hvis du bytter om på slangene øker risikoen med 50% på at slangene vil hoppe like fort av igjen i første gasspådrag, og da STÅR du der. Siter [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab. [ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt [x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chaddylac Skrevet April 2, 2011 Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 Må nok regne med en hel masse utgifter i form av innkjøp av masse deler til motor, evt. byttemotor, drivverk og slikt. Slik hopping som du beskriver ødelegger rett og slett motoren og all "hoppinga" skader drivverket, styrestag, forstilling, endeledd, ++ Kommer til å bli skikkelig dyrt hvis du gjør det på verksted, men gjør du jobben selv, blir det litt rimeligere. Hvis du bytter om på slangene øker risikoen med 50% på at slangene vil hoppe like fort av igjen i første gasspådrag, og da STÅR du der. Kan vel anse dette som en mislykket aprilsnarr, da ingen svarte? :ahahahhaha: Siter [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab. [ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt [x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg